fbpx

Zwroty i reklamacje

Zwrot

Na zwrot towaru masz 14 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki.
Żeby zwrócić produkt postępuj wg tych 5 prostych kroków:

1. Zwracany towar musi być nowy, bez oznak użytkowania.
2. Pobierz z naszej strony formularz zwrotu i wypełnij go. Pamiętaj, żeby zrobić to czytelnie i dokładnie. Najlepiej wyślij nam również maila z informacją, że chcesz zwrócić towar.
3. Zapakuj produkt wraz z powyższym podpisanym formularzem i odeślij nam na adres:

Agencja reklamowa ARTE Dariusz Rosik
ul. Traugutta 144
71-314 Szczecin

  1. Po otrzymaniu i zweryfikowaniu przesyłki możliwie jak najszybciej zwrócimy Ci pieniądze (do 14 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki).
    5. Zgodnie regulaminem sklepu oraz z przepisami ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. poz. 827) art. 38 pkt 5 konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w przypadku towarów, które zostały wykonane na podstawie projektu indywidualnego (tj. wykonane w Kreatorze Koszulek).

Reklamacja

  1. W przypadku kiedy otrzymałeś produkt z którąkolwiek z niżej wymienionych wad zgłoś reklamację:

– błąd nadruku (wzór jest inny niż tek, który zamawiałeś)
– uszkodzony (poplamiony, z dziurą, itp.)
– zły rozmiar (dotyczy błędu w zamówieniu – jeśli zamówiłeś S, a otrzymałeś M)
– pomylony towar (zamówiłeś koszulkę męską, a dostałeś damską)

Staramy się ze wszystkich sił aby do takich sytuacji nie dochodziło, ale jesteśmy tylko ludźmi i pomyłki są wliczone w naszą naturę 🙂

  1. Napisz nam maila opisując problem. Pobierz z naszej strony formularz reklamacji i wypełnij go. Pamiętaj, żeby zrobić to czytelnie i dokładnie.
    3. Zapakuj produkt wraz z powyższym podpisanym formularzem i odeślij nam na adres:Agencja reklamowa ARTE Dariusz Rosik
    ul. Traugutta 144
    71-314 Szczecin
  2. Po otrzymaniu i zweryfikowaniu przesyłki możliwie jak najszybciej rozpatrzymy Twoją reklamację, o dalszych krokach poinformujemy Cię mailem. W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji, zwracamy koszty wysyłki towaru reklamowanego oraz wysyłamy na swój koszt nowy towar. W przypadku reklamacji odrzuconej kupujący nie dostaje zwrotu za przesyłkę oraz jest zobowiązany do poinformowania nas co zrobić z towarem.

Jeśli nie jesteś pewien czy Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo opisując problem, postaramy się pomóc.

Pobierz Formularz zwrotu

Pobierz Formularz reklamacji